
KADŁUB:
- laminaty wykonane w technologii vacum bag
- laminat wykonany z tkanin wielokierunkowych BIAXIAL oraz żywicy winyloestrowej
- przekładka na burcie do poziomu koi
- wzmocniona strefa denna, dziobnica oraz strefa w okolicach masztu
- żelkot antyosmotyczny izo – npg w kolorze granatowym
POKŁAD:
- laminat winyloestrowo-szklany z tkanin wielokierunkowych typu BIAXIAL, wykonany w technologii sandwich (przekładka z pianki AIREX) z powierzchniami antypoślizgowymi.
- żelkot antyosmotyczny biały
OSPRZĘT POKŁADOWY
- luk kotwiczny z pokrywą
- luk nad koją dziobową typu VETUS
- 2 duże wklejane okna na bokach nadbudówki wykonane z poliwęglanu
- suwklapa i dwuczęściowa sztorcklapa wykonana z pleksi
- 2 bakisty kokpitowe oraz 1 bakista rufowa
- wszystkie okucia pokładowe wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
- kosz dziobowy z trapem dziobowym
- sztormreling wsparty na 4 słupkach relingowych
- 2 półkosze burtowe
- 2 półkosze rufowe
- podpora do kładzenia masztu
- pantograf do silnika zaburtowego
- talia do składania masztu połączona ze sztagownikiem
- 4 knagi cumownicze (2 na dziobie i 2 na rufie)
- 2 bloki zwrotne potrójne Spinlock
- 2 stopery potrójne Spinlock
- 4 kabestany LEWMAR z knagami szczękowymi
- 2 szyny, wózki, bloki szotów foka RONSTAN seria Orbit lub HARKEN
- aluminiowe jarzmo steru z zintegrowanym rumplem, przedłużką i szybrową płetwa sterową
- krzyżak kokpitowy do mocowania talii grota ze stolikiem RONSTAN
MASZT, TAKIELUNEK I OŻAGLOWANIE
- maszt 10 m taperowany, profil duralowy firmy MAST wraz z okuciami
- ściągacze M8
- bom- profil duralowy z frezowanymi otworami ulżeniowymi firmy MAST wraz z okuciami
- olinowanie stałe (sztag, wanty, achtersztag) lina stalowa nierdzewna o średnicy 4 mm
- olinowanie ruchome (fał grota, fał foka – lina dynema, szoty foka, talia grota, topenanta, regulowana szkentla, cunningham)
- talia wiolinowa szotów grota RONSTAN lub LEWMAR
- komplet bloków fałowych RONSTAN lub LEWMAR
- żagle membranowe ze zbrojeniem z GOLD ARAMID 35 m2: grot 22 m2 — 2 listwy pełne, 3 listwy krótkie, refbanta, fok z trzema krótkimi listwami 13 m2
BALAST
- balast stały, wewnętrzny, wagi 350 kg
- miecz szybrowy profilowany o wadze 350 kg, wykonany ze stali nierdzewnej, obsługiwany z kokpitu. Wyciągarka elektryczna sterowana pilotem
WNĘTRZE
- główne grodzie kompozytowe wykonane w technologii vacum bag
- laminatowe moduły wewnętrzne w konstrukcji przekładkowej typu sandwich wykonane w technologii vacum bag
- wybudowa wnętrza w dębie
- kabina dziobowa otwarta z podwójną koją i dwoma jaskółkami burtowymi giętymi.
- dwuskrzydłowy stół wsparty na skrzynce mieczowej
- dwie koje w mesie
- kambuz z szafkami i blatem laminatowym
- kabina sanitarna z miejscem na toaletę chemiczną i półką na rzeczy osobiste
- podwójna koja poprzeczna na rufie
- tapicerka welurowa na burtach i komplet materacy
- podłoga wodoodporna typu pasiak
INSTALACJE
- elektryczna o napięciu 12V z 4 punktami świetlnym w mesie, tablica elektryczna, akumulator 100 Ah, wyłącznik główny prądu
- listwy oświetleniowe w mesie z taśmami LED
- zintegrowany log i echosonda typu Raymarine i40